Forum Hirsutyzm Strona Główna FAQ Użytkownicy Szukaj Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj Rejestracja
Hirsutyzm
Forum poświęcone osobom zmagajacym sie z hirsutyzmem oraz wszystkim tym, którzy chcieliby im pomóc...
 trądzik hirsutyzm i łysienie :( Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
karasia
Zdesperowany/a



Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 61 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pon 11:51, 31 Maj 2010 Powrót do góry

witajcie
tak jak napisałam w temacie borykam sie od lat z tymi przypadłsciami.nigdy nie lubiałm pisac na takich forach ale ostatnio znalazłam fajne osoby na forum o wypadaniu włosów i postanowiłam i tu sie odezwac moze i one tu pisza;)
mam ponad 30 lat i twarz jak nastolatka tzn tyczy sie to pryszczy haha bo zmarszcek juz troszke jest Wink do tego włosy wszedzie tylko nie na głowie.aha mam tez mlekotok ale proloaktyna jest od lat ok lekarz powiedział ze taka moja uroda.brałam bromergon pare razy i parlodel ale oczywiscie nic to nie dało bo leki nie miały czego obnizac jak prolaktyna była w normie ale próba była.
dziewczyny pokierowały mnie na badanie lh fsh 17h prolaktyny i androstedion.dzis odebrałam wyniki tych dwóch pierwszych i oba ok 6.46 w 5 dniu cyklu wiec tez ok.zobaczymy dalej.na wypadające włosy dermatlog od razu skierwała mnie do gin ze to wina hormonów.i tak czekam na pozostałe wyniki.ale co jesli wyjda tez ok?czy ma któras wszytskie wyniki dobre a przypadłsci podobne jak ja?co bierzecie w takim wypadku?pozdrawiam was serdecznie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
fiolkens
Zabłąkany/a



Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
PostWysłany: Pon 23:10, 05 Lip 2010 Powrót do góry

Ja mam tak, mam wszystko w normie. Także mam wszędzie te kłaki, tylko nie na głowie. Ginekolog przypisał mi hormony, biorę je 8 miesiąc. Zmian brak. Psychika na wykończeniu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
daisy89
Zabłąkany/a



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pon 22:23, 13 Wrz 2010 Powrót do góry

Kurcze, to tak jakbym pisała o sobie. Z tym, ze na chwilę obecną trądzik ustąpił. Ale nie wiem do końca dlaczego. Może to mój nowy krem i żel do mycia twarzy polecone przez farmaceutkę pomogły, albo zepsuty ząb, którego się pozbyłam. W każdym razie moja cera nadal nie jest idealna, włosy na głowie mam straszne (tak rzadkie i cienkie, ze szok), a w innych miejscach odwrotnie. Nie byłam jeszcze u ginekologa, ani u endokrynologa. Wiem, ze powinnam, bo mam prawie 21 lat ale bardzo się wstydzę. Jak tak patrzę na dziewczyny na ulicy to wydaje mi się, ze z jestem sama z tym wszystkim.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
M.
Zadomowiony/a



Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 161 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Wto 9:30, 14 Wrz 2010 Powrót do góry

Przede wszystkim - nie jesteś sama. Dziewczyn z takimi problemami jest więcej, niż Ci się wydaje, tylko dobrze się maskują. Popatrz na to forum tutaj... Ile nas jest. A jeśli chodzi o bycie samą z problemem od strony emocjonalnej, to już jest sprawa Twojego przekonania o tym, czy warto komuś bliskiemu o tym powiedzieć. Ja stwierdzam po własnych doświadczeniach, że warto.

I chcę Ci powiedzieć, że zdecydowanie warto iść do lekarza, jak najprędzej. Masz silne objawy, lekarz wybierze formę leczenia i zobaczysz, że wszystko będzie lepsze, jakość życia Ci podskoczy i w ogóle. Wybierz się, dla własnego zdrowia przede wszystkim, ale i dla komfortu, wygody i pewności siebie.

Ściskam mocno.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
sabinka666
Rozochocony/a



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pon 21:33, 20 Wrz 2010 Powrót do góry

Mi też duuużo włosów wypada... Okresu nie mam od 7 miesięcy... 2 rodzaje tabletek na wywołanie nie przyniosło efektu... Testosteron i Prolaktyna są ok, badania krwi wporządku, nie wiem co jest nie tak, ale tyle czasu już nie mam miesiączki, eh aż się boję co będzie dalej... dopiero w pazdzierniku mam endokrynologa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)