Forum Hirsutyzm Strona Główna FAQ Użytkownicy Szukaj Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj Rejestracja
Hirsutyzm
Forum poświęcone osobom zmagajacym sie z hirsutyzmem oraz wszystkim tym, którzy chcieliby im pomóc...
 Prośba o poradę od dziewczyn z doświadczeniem Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Esperanza
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pią 14:42, 12 Gru 2008 Powrót do góry

po pierwsze - witam Smile
po drugie - jaki sredni wiek?! kobieto, w srednim wieku to bedziesz za jakis czas dopiero!
po trzecie - nic sie nie boj. wez ten Yasmin. jesli skutki uboczne beda zle i bedziesz sie meczyc, odstawisz jak najszybciej - hormony pozniej wracaja do normy (znaczy sie - do stanu sprzed brania tabletek).
moze akurat zdarzy sie tak, ze od razu bedzie super i okaze sie, ze sa to tabletki dla ciebie najlepsze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
la_meuse
Administrator



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 430 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pią 18:45, 12 Gru 2008 Powrót do góry

Witam nową użytkowniczkę i zarazem proszę o czytanie regulaminu. Zadawane pytania przewijały się tu setki razy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
la.bruja
Zabłąkany/a



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pią 19:45, 12 Gru 2008 Powrót do góry

Missy i Le Meuse,

Dziękuję za powitanie.

Le Meuse - przepraszam za nieregulaminowość. Na swoje wytłumaczenie mam tylko to, że nie chodziło mi tak bardzo o zadanie pytania jak o podzielenie się swoją obawą Smile A co do skutków ubocznych: jeśli takowe mają być, to życzę sobie jedynie zwiększenia biustu Wink Przynajmniej w tym względzie hirsutyzm stanie się przydatny Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
angela_20
Zadomowiony/a



Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 175 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
PostWysłany: Pią 20:17, 12 Gru 2008 Powrót do góry

la.bruja czy ja dobrze zrozumialam, ze hirsutyzm pojawil sie u Ciebie dopiero niedawno??Wczesniej nie mialas zadnych problemow z nadmiernym owlosieniem??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
la.bruja
Zabłąkany/a



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Sob 19:34, 13 Gru 2008 Powrót do góry

Wygląda na to, że tak. Tzn. owłosienie na nogach i rękach zawsze miałam powyżej normy - w porównaniu z innymi. Potem - ok. 25-26 r.z. zaczęło się to nasilać. Doszły uda :/
Nigdy zaś nie miałam problemów z wypryskami. Tj. zawsze pojawiał się jakiś jeden przed okresem i luzik. A teraz? :/ Sz;ag mnie trafia . Plus na plecach. I wypadanie włosów, nasilone PMS. Jeden z ginelologów kazał mi się nie przejmować - "taka uroda" . Ginekolożka zaś stwierdziła hirsutyzm.
Nie jest to sytuacja komfortowa - to zapewne wszystkie wiecie. Niechęć do basenów, plaży ale za to nieskończenie wielka miłość do depilatora Wink To mój najlepszy przyjaciel. TYle że i tak na uda i bikini kładę krem, bo boli jak cholera :/
Ale się rozgadałam !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zylka
Ekspert



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 1779 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Sob 19:38, 13 Gru 2008 Powrót do góry

masz tylko wlosy na rekach i nogach???


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
la.bruja
Zabłąkany/a



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Sob 20:05, 13 Gru 2008 Powrót do góry

ależ nie! Smile Smile Mam jeszcze ścieżkę od pępka do łona - dość niewyraźną, ale jest. Poza tym włoski wokół sutków - bardzo ciemne, włosy między pośladkami, na palcach nóg i rąk. I oczywiście wąsik. Mnie się tak optymistycznie wydawał dość niewidoczny, ale kosmetyczka delikatnie zasugerowala usunięcie go Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lamelia88
Zabłąkany/a



Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pon 16:05, 15 Gru 2008 Powrót do góry

więc tak. mam 20 lat i jak każda tutaj dziewczyna problem z nadmiernym owłosieniem.. jestem brunetka o ciemnej karnacji wiec włosy są naprawdę ciemne i wszechobecne.. postanowiłam z ty walczyć po przezcztaniu waszego forum bo stwierdziłam ze nie jestem sama:) po wszelakich badaniach(hormony, usg) okazało sie ze mam tylko troszkę podniesiony poziom testosteronu.. pani endokrynolog powiedziała mi ze mogę to tak zostawic a jak juz tak bardzo chcę to dami te hormony.. i tu mam problem ponieważ:okres mam bardzo regularny zero nadwagi i tradziku tylko te włosy i nie wiem czy zacząć brać te tabletki...jak myślicie warto(biorąc pod uwagę aspekt zdrowotny)??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zylka
Ekspert



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 1779 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pon 16:11, 15 Gru 2008 Powrót do góry

jesli masz podwyzszony testosteron to ja bym brala
tez jestem brunetka o ciemnej karnacji nie mam nadwagi tradziku i okres jak w zegarku i nie mam nic podwyzszonego a wlochu jak byly tak sa nie biore nic juz od kilku lat bo po pierwsze sie zle czulam po 2 zadnych efektow po 3 badania wciaz sa w normie dlatego walcze z wlosami tylko i wylacznie kosmetycznie ale podejrzewam ze gdybym miala cos chociaz lekko podwyzszone to bym brala tabletki


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lamelia88
Zabłąkany/a



Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pon 16:30, 15 Gru 2008 Powrót do góry

w sumie masz racje tylko dr powiedział ze daje te tabletki ze względów kosmetycznych bo normanie moge to zostawić w spokoju i dlatego sie waham..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zylka
Ekspert



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 1779 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pon 17:00, 15 Gru 2008 Powrót do góry

jesli doktor tak powiedzial to juz decyzja nalezy do Ciebie Wink jesli nie masz przeciwskazan tylko wiesz od brania tabletek wlosy nie znikna niestety moga sie oslabic jedynie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lamelia88
Zabłąkany/a



Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pon 17:13, 15 Gru 2008 Powrót do góry

a powiedz mi jak sobie radzisz z usuwaniem? co stosujesz?? bo ja nie mam do nich siły.. oczywiście depiluje tylko nogi i usuwam wąsik za reszte sie nie tykam bo bym w życiu nie wyszła z łazienki:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zylka
Ekspert



Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 1779 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Pon 17:16, 15 Gru 2008 Powrót do góry

rece baczki jade woskiem i depilatorem dol brzucha to samo wasika na szczescie nie mam Razz poczytaj sobie dzial usuwanie włosków jest wiele porzytecznych rad Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
la_meuse
Administrator



Dołączył: 10 Sie 2005
Posty: 430 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Kobieta
PostWysłany: Sob 22:57, 20 Gru 2008 Powrót do góry

lamelia88: Proszę rozejrzeć się na forum, nie robić off topów i przeczytać regulamin!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ewelia
Zabłąkany/a



Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta
PostWysłany: Wto 0:30, 22 Gru 2009 Powrót do góry

WITAM WSZYSTKICH NA TYM FORUM

jestem tutaj nowa ale też mam ogromny problem z H....
problem zauwazyłam gdy miałam jakieś 16 lat (teraz 25) miałam mały meszek na brzuchu ale nie poszłam z tym do lekarza bo po prostu się wstydziłam...
od jakiś dwóch lat strasznie przytyłam normalnie jedząc i zaczełam sie martwić i tak właśnie wylądowałam u endokrynologa....
a odnośnie mojego H to ogarnoł on dosłownie całe moje ciało Sad zarost jest dosłownie wszędzie i niemal codziennie depiluje całe ciało (jestem bardziej owłosiona niż brat). miałam robione wszystkie badania ale testosteron, andrestroidion i DHEA mam za wysokie. lekarz wykluczył wszystkie choroby i zalecił mi przyjmowanie tabletek dla cukrzyków (cukrzycy nie mam) Glucophage xr 750 mg aby obnizyc poziom chormonow a odnośnie H to kazał mi isć do ginekologa po diane ale ja jej chyba nie chce przyjmować bo raz ja brałam przez ok 4 miesiące ale jak skonczyłam ja brac to przez 3 miesiące nie miałam okresu...
a pozatym chciałabym sie starac o dziecko i juz sama nie wiem co mam robic...
dziewczyny pomóżcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)